schilderperfect

Wat is Sales Navigator en hoe kan het uw bedrijf helpen?

Linkedin Sales Navigator

Wat is Sales Navigator en hoe kan het uw bedrijf helpen?

bezoek de site is een online sales intelligence-platform waarmee verkopers relaties kunnen opbouwen en onderhouden met gekwalificeerde prospects op LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerksite met meer dan 725 miljoen actieve gebruikers. Met behulp van de tool Sales Intelligence Profiles kunnen verkopers snel de belangrijkste vragen en kansen identificeren die het beste passen bij hun unieke verkoopvoorstel (USP). Zodra de verkoper een USP identificeert, kan hij of zij de markt gaan onderzoeken om meer te weten te komen over specifieke industrieën, subindustrieën, doelindustrieën, geografische regio's en andere factoren die hen kunnen helpen bij het ontwikkelen van hun verkoopstrategie. Een van de voordelen van het gebruik van het Sales Navigator-analyseplatform is dat het uitgebreide gegevens over een prospectprofiel biedt. Deze gegevens helpen niet alleen om de sterke punten van de prospects USP te bepalen, maar ook de zwakke punten die kunnen bestaan, samen met een plan om deze problemen te verhelpen.

Als een vertegenwoordiger bijvoorbeeld actief op zoek was naar leads in een specifieke branche, zoals de gezondheidszorg, kan hij of zij de gezondheidszorgsector omhoog zien gaan in de zoekresultaten. Als gevolg hiervan kan zich een nieuwe kans voordoen voor vertegenwoordigers wanneer ze hun profiel optimaliseren met zoekwoorden die verband houden met de gezondheidszorg. Wanneer prospects echter op zoek gaan naar gezondheidszorg, zullen ze eerder naar artsen, ziekenhuizen of andere zorggerelateerde locaties zoeken. Hetzelfde geldt voor het actief betrokken zijn bij vastgoedmarketing. Wanneer vertegenwoordigers hun vaardigheden actief op de markt brengen, in plaats van passief leads uit hun bestaande baan te halen, is de kans groter dat ze ook resultaten van hun inspanningen zien.

Een ander voordeel van de Sales Navigators-tool is dat deze een verscheidenheid aan interessante en innovatieve tools biedt voor het volgen van leads en het vinden van prospects. Als iemand bijvoorbeeld zoekt naar 'hedgefondsen' in de Sales Navigator, kan hij zien of een bepaald bedrijf in de top tien van rendementen op investeringen voorkomt. Ze kunnen ook zien of een bepaald bedrijf is gekoppeld aan de namen van veel rijke investeerders. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers snel en gemakkelijk hot prospects identificeren, wat zowel hen als hun prospects tijd bespaart.

Klik op de link: https://www.dcmagency.com/nl/